مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-31فرهنگي

برگزاری سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» در ابهر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» در این شهرستان هم زمان با ماه محرم برگزار می شود.

- برگزاری سومین سوگواره عکس  از عاشورا تا اربعین  در ابهر ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: سومین سوگواره عکس از عاشورا تا اربعین در این شهرستان هم زمان با ماه محرم برگزار می شود.

آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهداف برگزاری سوگواره عکس از عاشورا تا اربعین در ابهر، اظهار کرد: این سوگواره با هدف گسترش، رشد و تداوم فرهنگ حیات بخش عاشورایی و تهیه و تولید محتوای صحیح و مطلوب و دست یابی به آثاری ماندگار در قاب تصویر و در قالب هنر عکاسی برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای روستاهای اطراف ابهر برای عکاسی، ادامه داد: عکاسی از این ظرفیت ها منبع قابل تاملی در مطالعه سنت های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی به حساب می آید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در رابطه با بخش های مختلف این سوگواره، گفت: این سوگواره در سه بخش آیین های عزاداری در ابهر و روستاهای اطراف، محرم و کرونا و عکس های آلبومی و قدیمی اعلام شده و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور، بخش دوم این فراخوان روایت عکاسانه از عزاداری محرم در دوران کرونا و ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» در ابهر

برگزاری سومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» در ابهر